Jep jep, jouluaatto ja kaiketi pitäisi olla rauhallista. Yläkerran naapurit aloitti metelöinnin jo hyvissä ajoin, heräsin siihen ja lopulta mulla paloi hermo niihin ja pistin musat täysille! Jos minulle ei suoda joulurauhaa, niin en minäkään sitä sitten suo muille! Alkuun valitettiin yläkertalaisista isännöitsijälle pariin otteeseen, taisivat saada varoituksen jonka jälkeen meno on rauhoittunut, mutta ei täysin. Eivät he enää häiriköi yhtä pahasti kuin silloin alkuvaiheessa, mutta toisinaan meinaa pää haljeta kuitenkin.

Illalla varmaankin seinänaapuri aloittaa oman konserttinsa. Ei ole silläkään kaikki murot kulhossa. Hänellä on tapana toisinaan hakata väliseinää ilman syytä, huudattaa musiikkia ja huutaa itsekin randomina jotain epämääräistä! Tämä ei onneksi ole jokapäiväistä, mutta häiritsevää silti. Istun koneella tämän kyseisen seinän vieressä, jota hän tykkää hakata. Erään kerran meni hermo ja hakkasin takaisin. Siitäkös hän innostui ja hakkailtiin seinää sitten puolin ja toisin. Homma alkoi olla jo melko kyllästyttävää, joten pistin musat täysille ja käänsin kaiuttimet seinään. Hiljaisuuden aikaan pistin musiikin pois ja tilanne tuntui rauhoittuneen. Jonkin ajan päästä hän alkoi TAAS hakkaamaan seinää! Hakkasin taas takaisin ja huutaen kysyin onko hänellä jokin ongelma. Hän vastasi huutamalla taas jotain epämääräistä, käski minun olla hiljaa. Minä puolestani käskin häntä olemaan hiljaa ja tulemaan sanomaan minulle henkilökohtaisesti, jos on jotain asiaa. Aikansa hän mekasti ja lopulta uhkasin huutaen että soitan poliisille, jos ei se seinän hakkaaminen ja huutaminen ala loppua. Sitten hän kai sammui tai jotain kun loppuillan sain olla rauhassa. Ihme touhua!

Tosi inhottavaa asua tässä ihmisten keskellä, jotka ei lainkaan välitä siitä, että talossa asuu muitakin ihmisiä! Muiden kunnioitus taas "huipussaan"! Huhhuh!

Soon to be ex-friend vastasi minulle gallerian kautta ja kysyi hädissään, aionko todella jättää ihan kaiken mitä meillä on ollut ja kysyi enkö halua edes nähdä häntä enää. Vastailin hänelle sitten ja yritin parhaani mukaan selittää miksei minusta ole tähän. Totesin taas jälleen kerran, ettei tämä ystävyys ole minulle hyväksi, kun se repii mua henkisesti kappaleiksi kaikkien näiden ristiriitaisten juttujen takia. Toivotin hänelle silti hyvät joulut ja kerroin, että tulen kyllä kaipaamaan häntä ja toivon omaksi parhaakseni että pääsen tässäkin siitä pahimmasta yli, että saisin sitten taas jonkinlaisen otteen elämästäni. Emme ole tunteneet kovin pitkään, mutta kiinnyin häneen lyhyessä ajassa niin paljon, että tämä sattuu. Toivon hänelle kaikkea hyvää.